søndag den 1. september 2013

Alyssa's fødselsdag

I går skrev jeg med Alyssa da vi havde aftalt at skulle i kirke sammen til sådan noget ungdomsnoget på onsdag, men da vi har et home match i tennis kan vi ikke gå alligevel. Men i stedet inviterede hun mig til hendes fødselsdag i dag som var et pool party nær hendes hus! :) Har haft halsbetændelse, men var ligeglad, for skulle bare til den fødselsdag, så tog med min værtsmor ud og købte en fødselsdagsgave, og hen og se min værtsfar spille hockey hvor Coach Cannon også spillede, haha. Stod op klokken 9 i dag og gik i bad osv., og så tog jeg over til hende klokken 13 hvor vi tog over til poolen. Der var en masse gamle mennesker til at starte med, men de gik heldigvis så vi havde hele poolen for os selv. ;)

Nogle af hendes venner var der, b.la. Ryan, Michael, Alyssa 2 og en jeg ikke kan huske hvad hedder. Hendes mor kom sådan med frugt, chips og sodavand, og så gik vi i poolen igen. Er virkelig ikke god til sådan noget med at svømme, så Michael eller Ryan prøvede at lære mig det (ved ikke hvem, de er brødre og ligner hinanden sygt meget haha). Hendes mor kom så med hamburgers, hotdogs, pasta osv., og så sad vi så og spiste det. Den "container" drikkevarerne var i havde en masse små isterninger i som vi bare havde isterningekamp med. Da vi så gik i vandet igen havde vi sådan nogle vandpistoler som vi bare gik amok med, og så var vi i sådan en spa som var SYGT varm. Blev hentet ca. klokken 17.30, og så tog vi ned til stranden hvor der var en masse butikker og hvor jeg fik købt lidt gaver til dem derhjemme. Så tog vi på restaurant hvor jeg bare fik en lille smule pomfritter da jeg allerede havde fået hamburgers, og så hjem. Er mega træt nu, så vil bare gå i seng. I morgen er Labor day, så der har vi alle sammen fri.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar