fredag den 20. september 2013

I dag og planer

Har lige haft US History hvor jeg fik super daarlige karakterer. Vi havde haft en quiz hvor jeg fik 50% i (dumpet) og saa har vi haft en stor test med 52 spoergsmal hvor jeg fik 77% (1 point fra D). Som regel faar vi laeselektier for hver dag (mellem 10 og 20 sider) og for at jeg skal laese og forstaa det tager det mig mindst saadan 1-1,5 time at laese det, og det har jeg altsaa bare ikke tid til med mine andre lektier og tennis match hvor jeg tit foerst kommer hjem klokken 9-10. Men jeg tager dem om, saa det er okay. I aar kan man tage sine tests om hvis man faar under 82% og hvis man faar en daarligere karakter beholder man bare den gamle.

I dag skal jeg bare direkte hjem efter skole, saa skal jeg klippes og saa skal jeg maaske til football game i North Carolina med Alyssa og se Ryan spille. I morgen skal jeg til tennis klokken 1 hvor jeg serioest skal laere at serve og soendag skal jeg i kirke med Alyssa og maaske et eller andet som fx at tage til the mall eller whatever bagefter. Mandag skal jeg til tennis og derefter til youth group med Hayley fra mit tennis team. (Til Mads: Nej skat, jeg er ikke ved at konvertere til noget). Tirsdag skal jeg til tennis match paa Myrtle Beach High School (desvaerre away). Haaber jeg kommer tidligt hjem, for det var egentligt der jeg skulle sige farvel til Riley og hoere ham spille violin. Aerlig talt gider jeg ikke rigtigt til tennis match. Er ret traet af away matches, for det tager bare saa lang tid hvor jeg maaske gerne ville have lavet andre planer. Men i den her uge har vi saa ogsaa haft 3 tennismatches og en practice, saa det er nok derfor jeg er lidt traet af det. Heldigvis har vi kun 4 away matches og saa er resten home. Home har jeg det fint med for der kan jeg tage hjem naar jeg vil og er taet paa hjem modsat igaar hvor vi var paa Wilson High School som er 1,5 times koersel vaek. :) Vi tabte forresten, men whatever. :-D

Fodboldspillerne her paa skolen skal til et eller andet efter skole, saa de er alle sammen i fint toej inkl. Riley. Taenkte bare wtf da jeg saa ham staa ude i indkoerslen med fint toej paa. Var helt bange for, at det var en eller anden speciel dag som jeg havde misset for jeg havde bare jeans og en troeje paa, haha. Det glaeder mig at se at de amerikanske drenge godt kan finde ud af at klaede sig ordentligt paa, for det var jeg godt nok ved at blive lidt i tvivl om. :-D I dag var ogsaa sidste dag jeg koerte i skole med Riley, saa vi koerte forbi Sonics hvor jeg fik en stooor sprite. Hvilket bare super dumt eftersom jeg havde meget ondt i maven i morges, men der skete ikke noget ved det. Jeg skal bare til at stoppe med at spise chips, slik osv. som snacks hele tiden. Jeg spiser ikke saadan pizza osv., men jeg spiser mange smaa usunde ting i loebet af dagen og det er der det gaar galt.

Jeg kan endelig maerke, at mit engelsk bliver bedre. Jeg er selvfoelgelig stadig ikke flydende, men jeg har lettere ved at udtrykke mig og forstaa hvad folk siger. Foer var jeg meget tilbageholdende med at snakke engelsk, men nu proever jeg at bryde lidt mere ud af min skal. I Forensic Science studerer vi insekter lige nu (lyder det ikke spaendende, mor?). Det er dog ikke rigtige insekter, men insekter lavet af piberensere, hahaha. Det amerikanske skolesystem er saa serioest. Det vi studerer er, hvordan man kan bestemme TOD (time of death) ved hjaelp af insekter der har hobet sig op paa kroppen. Nej, det er ikke saa sjovt som det lyder. Her i morges gik jeg til skolesygeplejersken for at snakke med hende om de 4 days of absence man maa have om AARET her paa skolen. Som sagt har jeg tit ondt i maven saa derfor er det lidt et problem, men hun sagde heldigvis at jeg kunne gaa til laegen og faa en permanent laegeerklaering paa grund af det som jeg saa kan bruge naar jeg ikke kan komme i skole paa grund af det.

Har lige fundet paa noget jeg vil goere HVER dag (ja, hver dag) fra nu af; udpege mindst tre gode ting og gerne flere ting der er sket i loebet af dagen. Det er ikke sikkert at det kommer paa bloggen hver dag, men nogle gange goer det nok.

1. Fik en sodavand fra Sonics
2. Har ikke skulle slaebe rundt paa min ketscher, tennistoej osv. fordi det er fredag (tennis er off om fredagen)
3. Har massere af planer
4. Kan snart gaa hjem og tage en lur
5. Min kaereste er endelig blevet klippet
6. Vi skal have taget skolebilleder paa tirsdag som jeg er mega excited over. Skal have sygt mange. Naar det kommer til billeder, scrapbog osv. er jeg ligeglad med hvad det koster, skal bare have det.
7. Har snakket mere med ham jeg sidder ved siden af i marketing
8. Begynder ogsaa at snakke mere med dem jeg sidder med i Forensic Science. 

Her om en times tid eller to kommer der billeder paa bloggen, saa foelg med. Jeg har nogle billeder fra igaar, b.la. et hysterisk morsomt billede af mig og Alyssa som jeg er noedt til at dele med omverdenen selvom jeg ligner en gris. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar