lørdag den 28. september 2013

En grineren dag

Igår (fredag) var jeg i skole hvor der ikke skete noget specielt indtil historie hvor vores lærer havde bestilt pizza til os, mhm! Det var virkelig lækkert og så gjorde det bare lige dagen lidt bedre. Derefter havde jeg marketing hvor jeg forsatte med at skrive min marketing plan for Barbie og så havde jeg fri hvor jeg tog skolebussen hjem. Da jeg havde siddet i skolebussen i 5 minutter opdager jeg så at jeg har glemt min jakke og nøgle på skolen, smukt. Og nej, kunne ikke ligefrem løbe ud af bussen og tilbage til skolen da det var på en motorvej. Da jeg så kom hjem til huset sad jeg ude på terassen og snakkede med min kæreste på viber, og så kom min værtsmor 10 minutter efter, så det var ikke så galt. Så fik vi lidt at spise og tog derefter hen til shoppingcentret hvor jeg byttede nogle ting og så kiggede jeg efter noget tøj jeg skal have når det bliver den 1. igen. Derefter gik vi hen og spiste noget slik fra sådan nogle automater, og så kørte vi til lufthavnen hvor vi hentede Jimmy som havde været i New York. Efter det tog vi alle tre til græsk festival, hvor jeg prøvede sådan en mega sjov fotomaskine (billede 2). Der var sådan en hel masse billeder man kunne vælge imellem, og så fik man sat sit ansigt på. Havde det virkelig sjovt med det, haha. De kostede 8 dollars pr. styk men han gav mig rabat på nummer 2 så jeg fik den for 7 dollars. I dag har jeg ikke super mange planer indtil videre, men i morgen skal jeg hen og kigge på kjoler til St. James pageant sammen med Chris, Aspen og Ashley - det glæder jeg mig til! :)

Har slet ikke haft hjemve de sidste 4-5 dage, så det er super godt og et stort fremskridt. Lige for tiden savner jeg faktisk slet ikke Danmark fordi det går så godt herovre. :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar