onsdag den 25. september 2013

:)




I dag har faktisk ogsaa vaeret en god dag (hvad sker der???). Vi havde en fire drill i foerste blok hvor vi skulle gaa paa en bus og saa fik vi at vide hvor noedudgangene var, og i anden blok havde jeg forensic science hvor jeg arbejdede lidt videre paa det projekt vi havde igaar (vi er i gang med at undersoege et doedsfald af en ugle....). Jeg fortalte saa til Chris, Ashley og Aspen at jeg havde meldt mig til St. James pageant og de blev bare mega excited og sagde at de nok skulle komme og stoette mig og saa foreslog Chris at vi tog ud og shoppede kjoler paa soendag. Skal have en "prom dress", en formal dress (hvad det saa end er) og et saet hverdagstoej, og saa ved jeg ikke andet end det og at jeg skal spille klaver. Efter vi har vaeret ude og kigge paa kjoler skal vi spise frokost et eller andet sted, saa det glaeder jeg mig super meget til. I eftermiddag har vi heldigvis bare practice, saa jeg kommer hjem ca. 5.30 og har resten af dagen til at slappe af og tage en lille lur. Desvaerre har jeg glemt mit tennistoej, men Caroline kunne heldigvis hente et par ekstra shorts. I det mindste har jeg min ketscher. Har en masse billeder som jeg gerne vil poste, men kan desvaerre ikke paa grund af blokeringen paa skolen - men de kommer her senere naar jeg kommer hjem. 

Saa alt i alt har det vaeret en meget god dag udover.... at min telefon er blevet spaerret fordi jeg ikke har betalt min telefonregning. Aner ikke hvordan man goer og tror serioest bare jeg siger mit abonnement op og koeber en eller anden klapmobil. Til alle kommende udvekslingsstudenter: aldrig vaelg T-mobile, de har den vaereste forbindelse. Gider simpelthen ikke betale 50 dollars om maaneden for at sende et par sms'er og ringe en gang imellem. Vil stadig bruge min iphone steder der er wifi, men naar deres 3G kun virker 10% af tiden og er MEGA langsomt er der ingen grund til at betale for det. Saa husk det hvis I skal paa udveksling naeste aar. T-mobile er desvaerre det eneste selskab her der kan tage internationale telefoner, saa jeg kan ikke bare skifte. Og nu har jeg skrevet en hel paragraf om et telefonselskab. 

Tre gode ting:

1. Har saadan cirka lavet ingenting i dag
2. Fik lavet en aftale i weekenden som planlagt (og har tennis loerdag)
3. Vi har ikke match i dag og i morgen er det bare home match hvilket betyder at jeg kan tage hjem tidligt.
4. Tog skolebussen hvor jeg sad og laeste i Hobbitten (kan nogle sende mig Ringenes Herre 1 paa dansk?) og hende der normalt er der som hoerer mega hoejt musik kom ikke :-D
5. Fik 85 (som er B) i US History i vores "endelige" karakter for dette term eller hvad det hedder. Det er ikke den endelig karakter, men whatever. Fik et B selvom jeg har dumpet halvdelen af mine tests (forstaar ingenting og laeser altid paa det forkerte aabenbart)
6. Har naesten ikke spist usundt i dag. Har virkelig vaeret en sukkergris siden jeg kom, men det eneste snaller jeg har spist i dag var en granola bar og det var endda en med mange fibre i

Hav en god dag :-D Ps. I den her uge er gennemsnitstemperaturen i naeste uge 26 grader. Synes bare lige jer hjemme i Danmark skulle vide det, hahaha. Det er 13 grader i Danmark i foelge vejrudsigten paa min iPhone. Det begynder sikkert snart at sne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar