onsdag den 18. september 2013

...


Alyssa med hendes kyllingestrømper :-D

Mig mens jeg fik taget mit billede til min plakat :-D

Madbordet til tennismatch

Mig

Cupcakes til tennismatch

Mig og Calli til vores tennismatch hvor vi vand 10-6



Mig og Alyssa

I gaar havde vi et tennis match paa min skole hvor vi spillede mod Georgetown. Regnede ikke med at spille da jeg er nummer sidst, men det skulle jeg saa alligevel. Vi har 21 spillere, saa der gik MEGA lang tid hvor jeg kunne gaa rundt og vaere nervoes (og spise), og saa skulle jeg spille doubles sammen med Calli. Heldigvis havde jeg laert en masse hos tennis coachen i loerdags, og det betalte sig virkelig. Calli er heldigvis rigtig god til at serve, for det er jeg ikke. Vi spillede et saet op til 8, men da det stod 7-7 gik vi ind til en tiebreaker hvor man saa spiller op til ti point. Det stod 9-6 og jeg skulle serve det endelige point (min vaertsmor fortalte mig at min vaertsfar bare gik rundt derude og var MEGA nervoes, haha), og jeg servede sgu rigtigt og vi vandt. Det er foerste gang jeg har spillet et match, saa det var helt perfekt. Derefter tog jeg hjem, spiste en rugbroed med LEVERPOSTEJ og drak et glas cola. Fik desuden ogsaa taget tennisbilleder som jeg er MEGA excited over. Skal b.la. have en wallposter paa 30x45 cm hvor jeg fik taget saadan nogle actionbilleder hvor fotografen kastede bolde til mig og saa skulle jeg saa ramme dem. Skal have:

3 stk. 12x17cm team photos
8 stk. pasfotostorrelse (individuel)
2 stk. 12x17 (individuel)
12 stk. 10x15 (individuel)
1 stk. wall poster 30x45 cm (individuel)



Desvaerre blev dagen i dag ikke heeelt saa god. Startede med at vaagne op hvor jeg var mega traet paa grund af igaar, og saa var jeg bare i daarligt humoer. Foerst var jeg i daarligt humoer fordi min nabo flytter så jeg skal tage skolebussen fra næste uge (ja, skolebussen er lige til at graede over), og saa var jeg ellers bare generelt i daarligt humoer. Foelte mig sygt alene og saa savner jeg bare min kaereste saa meget at jeg kunne graede og har vaeret ved at graede 37 gange i dag. Tror det hele er lidt en reaktion paa at blive "forladt", for igaar havde vi den sidste dag med vores vikar som jeg ellers ikke kunne lide i starten, men hun var bare altid saa soed og saa maatte jeg gerne vaere i hendes klasselokale de 15-20 minutter jeg var der inden skolen startede, men saadan er det ikke med min rigtige laerer som jeg ikke saerlig godt kan lide. Og oven i det flytter min nabo som jeg er blevet ret gode venner med OG saa savner jeg dem derhjemme, saa det hele blev bare for meget. Det er ikke fordi det er en big deal at min nabo flytter, det er bare mere det, at jeg lige havde faaet stabiliseret min hverdag som den er nu, og saa bliver det lige pludselig taget vaek, og saa foeler jeg at jeg skal starte "forfra" fordi jeg lige havde vaennet mig til, at det var saadan som det var. Det har vaeret en vildt kedelig dag, har klaret mig elendigt i de sidste to test jeg har haft, og saa er jeg sygt traet. Gik ikke til lunch men gik ind i mit historieklasselokale hvor jeg tog mig en lur paa ca. 20 minutter i Mrs. Schmaus's saekkestole som saadan staar i siden af klasselokalet. Lige nu vil jeg bare gerne hjem og spise koedsovs og sove. Kan slet ikke overskue det hele lige nu for at vaere aerlig. Synes bare jeg læser om folk der elsker det hele, har tusind venner på skolebussen og i deres klasse, og så er der bare mig som slet ikke kan finde ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar