tirsdag den 10. september 2013

En god dag

 Sidder i marketing, klokken er 1:43 og jeg har haft en god dag - og jeg taenkte at jeg heller maatte skrive om det inden der skete noget daarligt, haha. Man ved jo aldrig. Dagen startede ud med, at jeg stod op, gik i  bad, spiste osv., og saa koerte jeg sammen med Riley paa vej til skole (min nabo) som jeg ogsaa koerte med i gaar, og saa sagde han saadan
“I have a surprise for you” og saa taenkte jeg saadan wtf. Inden det spurgte han saadan "what is your favorite drink" og jeg var serioest lige ved at sige saadan tequila sunrise eller long island ice tea indtil jeg fandt ud af at han mente sodavand, haha. Sagde sprite eller mountain dew. Naa, men saa taenkte jeg bare at det var et maerkeligt spoergsmaal, men amerikanere stiller jo saa mange weird spoergsmaal (er ogsaa blevet spurgt om jeg har proevet at spise pizza foer. Pizza er italiensk = europaeisk, hallo???). Naa, men saa koerte han saa ind til Sonic som er saadan et fastfood sted hvor folk altid har "drinks" med fra om morgenen, og saa fik jeg saadan en gigantisk sodavand som jeg nok vil gaette paa er saadan 1,2 liter - da jeg skulle gaa med den i haanden ind til klassevaerelset gjorde det serioest ondt fordi den var saa tung, haha (ja, det er laenge siden jeg har styrketraenet). Det gjorde bare lige at min dag startede lidt bedre efter igaar* som var ret nedern, og saa var det ogsaa bare mega venligt gjort. De naeste to uger er jeg sikret et lift til skole, og derefter flytter de til Miami og saa hedder det skolebussen igen naar min vaertsfar ikke er her. Saa havde jeg grammar hvor min laerer var i godt humoer og det vi lavede var ok let og spaendende., og saa forensic science hvor vi havde noget anatomi (dem der kender mig fra folkeskolen ved at jeg altid sidder og hopper i stolen naar lignende emner bliver gennemgaaet, og endnu bedre hvis man faar en aflevering om det) og det var ogsaa okay let. Derudover fik jeg en aflevering tilbage hvor jeg fik 100, en fremlaeggelse hvor jeg fik 90 og shark bait** hvor jeg fik 91. Havde ondt i maven i hele den time, saa jeg gik ned til sygeplejersken for at faa noget medicin som jeg har opbevaret hos hende, men det gik ikke over foer lang tid efter. 

Saa havde jeg frokost hvor jeg spiste spaghetti med koedsovs (medbragt) og sad med Kira og den thailanske udvekslingsstudent, og derefter US history hvor det vi lavede var let og laereren snakkede mest bare. Nu har jeg saa marketing hvor vi ENDELIG (!!!!) skal lave noget der har med marketing at goere, og som om det ikke var nok, siger min laerer saadan da jeg var faerdig med opgaven og hun havde laest den "print lige din besvarelse ud" og laeser den saa op for hele klassen og skaelder dem ud fordi de ikke kan finde ud af det, haha. Hun sagde at den var mega god og at jeg bare havde forstaaet hvad det gik ud paa. Wuhu

Homecoming paa St James High School sidste aar
Fandt det lige under gamle uploads.


*det der skete i gaar var, at Riley og jeg gaar ind af en anden ingang end jeg plejer, gaar igennem security osv. og saa til vores klasser. I min klasse er der kun 2 og laereren ved ikke hvor alle er henne. Senere finder vi saa ud af, at alle skolens elever undtagen nogle faa af os er i gymnastiksalen da der har vaeret alvorligt haervaerk paa skolen og lidt efter faar vi at vide at vi skal gaa hen paa skolens stadium og at vi kun skal tage noegler og telefon med. Jeg troede at det bare var noget information, saa jeg taenkte fint nok, det er da sjovt det her. MEN det viste sig saa, at vi skulle sidde ude paa skolens stadion i stegende hede i TO timer uden vand da jeg ikke maatte tage min taske med (men det maatte alle dem fra gymnastiksalen). Saa kom der endelig noget vand, og saa blev vi sendt i busser hen til St. James Middle School hvor vi saa kunne sidde og vente i 4 timer for mit vedkommende inden min vaertsmor kunne komme igennem den MEGA kø da hver enkel foraeldre skulle komme og hente deres barn, man kunne ikke bare koere med nogle. Det var saa kedeligt og det eneste jeg fik af spise under alt det her var to smaa poser chips. Da min vaertsmor kom var jeg fuldstaendig smadret og havde det SAA daarligt, og saa koerte vi paa McDonald's hvor jeg fik en hamburger, sodavand og pomfritter. Da jeg kom hjem snakkede jeg med min kaereste og saa gossip girl, tog en lur og saa lavede min vaertsmor frikadeller som blev rigtig gode. Derefter spillede vi Wii og drak te og saa gik jeg i seng.
** en opgave som man faar i starten af hvert fag. Det er ikke noget stort, i forensic er det fx bare en lille crime vi skal undersoege ud fra en historie og i marketing er det altid bare et eller andet spoergsmal vi skal svare paa i word og saa afleverer man det hver fredag. Du faar 100 point bare for at goere det ogsaa selvom det du skriver er forkert.

Saetter billeder ind naar jeg kommer hjem i aften efter tennis match, da skolens computere ikke tillader at man gemmer billeder paa computeren, saa det er slet ikke muligt. Saa hvis du laeser det her nu, saa kig ind igen senere hvor der er billeder fra skolens lock down osv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar