mandag den 23. september 2013

Advarsel

Igaar lavede jeg absolut intet, saa jeg skypede med min kaereste i 3 timer hvor jeg lavede en slagplan for mit liv (lol). Havde virkelig planlagt at gaa til lunch i dag og snakke med folk, meeeen det gjorde jeg selvfoelgelig ikke selvom jeg endda kunne se nogle dernede som jeg kendte.. Det her bliver et super kort indlaeg, og min eneste pointe med det er at fortaelle kommende udvekslingsstudenter at det er svaert at faa venner, folk elsker dig ikke automatisk, det er svaert at komme ind i folks grupper og der er meget der er pisse nedern den foerste maaned. Tillykke, nu er I forberedte, I kan takke mig senere (for det vil I. Hader dem der bare har faaet det til at se ud som om at man har 30 venner efter en uge). Det kan godt vaere at folk faar det til at se ud som om at det er nemt, at de har 1000 venner efter en maaned osv., og det er der sikkert ogsaa nogle faa der har, men nu ved I at det er et sjaeldent tilfaelde. Kender meget udadvendte personer som ogsaa synes det er svaert, saa jeg proever at bilde mig selv ind at det ikke er mig der er noget galt med.

Haaber folk har ret naar de siger at det sidste halve aar bliver bedre. Er jo ikke ulykkelig eller noget, har ligesom bare stadig ikke nogle amerikanske venner jeg ligesom kan lave noget med i weekenderne, spise frokost med osv., og det er SAA irriterende. Gid min kaereste kunne vaere min date. (selvom det ogsaa ville vaere ret underligt)

Den 25. oktober er der homecoming, og helt aerligt er det godt nok helt til at gaa i panik over naar man laeser paa andre blogs hvordan folk bliver inviteret osv. Er bedoevende ligeglad med dates osv., for det foeler jeg ligesom ikke at jeg har noget behov for naar jeg har min kaereste og ved godt at det er ret normalt at gaa sammen med sine veninder, men saa skal man jo selvfoelgelig bare have nogle foerst.

Glemte vist mine tre gode ting der.

1. Skulle tage skolebussen i morges
2. Havde glattet mit haar, men paa grund af fugtigheden blev det helt puffet op
3. Har ondt i hovedet
4. Der er picture day i morgen hvor jeg skal tage skolebussen, saa ved at mit haar bliver mega grimt
5. Har faaet tre bumser i ansigtet
6. Naaede ikke ud til colautomaten inden marketing fordi folk er saa langsomme til at komme igennem gangene
7. Har mindst taget 1,5 kg paa.

(Maerk ironien)

(Ikke bliv bekymret, mor. Har bare en daarlig dag.) Skal til ungdomsgruppehalloej i en kirke sammen med Hayley efter tennis, haaber virkelig det er en succes, ellers begynder jeg at graede, hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar