søndag den 15. september 2013

Lørdag den 14. september



Her igår havde jeg en super god dag. Det starte med, at jeg tog til tennis klokken 1 hos en privat træner hvor jeg var i en time. Træneren var mega irriterende fordi han altid gjorde nar af mig, men lærte noget, og det er jo det vigtigste. Skal derhen igen på lørdag :) Derefter tog vi hjem og spiste frokost, og så kørte vi afsted igen. Vi sad i bilen på vej hen til Michaels (scrapbogbutik) og prøvede og lære mine værtsforældre dansk - det gik faktisk overraskende godt når de gentog hvad jeg sagde og det lød helt dansk. Vi havde en 40% kupon på én ting til michaels hver, men det endte med at jeg købte 150 ting og brugte en formue igen. Derefter tog vi hen til Food Lion og købte ind til aftensmad, og så tog vi hjem hvor jeg drak en mega tiltrængt cola og arbejdede på min scrapbog. Når jeg har lavet flere sider i den kommer der billeder. Så spiste vi aftensmad hvor vi fik kylling, salat og kartofler som var lavet på grillen, hvilket var mega godt. Så lavede jeg lidt mere på min scrapbog og fik så en SMS fra Riley som spurgte om jeg ville med over i poolen med ham og Alex. Vi cyklede og skatede derhen, men vi var der kun i en halv time da den lukkede klokken 10. Derefter gik vi hjem og jeg fik noget tørt tøj på osv., og så gik jeg over til ham (han bor 10 m væk) hvor vi så en gyserfilm. Den var mega klam, men synes slet ikke den var så uhyggelig. Tror Riley var mere bange end mig og Alex til sammen, og jeg er ellers normalt mega bange for dem, haha! Syntes bare den var meget urealistisk. Kom hjem klokken halv to om natten hvor jeg gik i seng, og så stod jeg op i dag klokken 8 og spillede tennis med Shelley og Jimmy! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar