tirsdag den 24. september 2013

En meget god dag

Vil starte med at fortaelle om igaar hvor jeg var til ungdomsgruppe sammen med Hayley. Det var super fedt! Vi startede med at spise tacos og brownies hvor vi sad og snakkede sammen, og saa moedte jeg to andre udvekslingsstudenter fra Socastee High School som jeg havde snakket med paa facebook for to maaneder side. De var vildt soede. Der var Lisa fra Tyskland og Flavia fra Brasilien, og de var begge to super soede og gode til engelsk. De var saadan nogle jeg godt kunne taenke mig at vaere venner med. :) Efter vi havde spist gik vi ind i en del af det kaempe store rum (skal nok tage billeder naeste gang) hvor der var stole, en scene osv., og saa var der et band der saadan spillede sange og saa sang man med. Det var noget vildt godt musik og der var bare god stemning. Saa var der en "praest"/pastor som "praedikede" og fortalte personlige historier fra hans eget liv. Det var ikke alt for meget med jesus ligesom jeg synes det var i soendags i New Spring. Der foelte jeg mig rigtig ukomfortabel og foelte serioest at de pressede en til at blive doebt og saa var der ikke nogen praest. Det var bare paa skolen i vores auditorium. Saa det her var MEGET bedre. Da det var faerdigt gik vi ud opdelt efter klassetrin og diskuterede nogle spoergsmal, og jeg foelte virkelig at jeg fik meget ud af det selvom jeg ikke er vildt religioes.

Saa det var super, og jeg tager derhen igen paa mandag. Efter det tog mig og Hayley i Walmart hvor hun skulle koebe noget baand til nogle sloejfer til tennis, og vi var mega traette og ville bare hjem, saa vi loeb bare hen over parkeringspladsen og igennem Walmart, haha. Derefter koerte vi hjemad, men saa saa Hayley lige pludselig en frosen yoghurt butik, og saa stoppede hun bare bilen og saa loeb vi derind og fik gratis samples. Hun sagde saadan til pigen i butikken at jeg var fra Danmark og at hun gerne ville have mig til at smage det. OMG, det smagte godt! Havde altid forestillet mig at det ville smage ulaekkert, tykt og frugtagtigt, men man kan faa med alle mulige forskellige smage lige fra skumfidus til nutella. Fik desvaerre ikke smagt den med nutella da jeg kom til at tage fra den forkerte dispenser eller hvad det hedder, men vi har aftalt at tage derhen igen en dag. Hayley er simpelthen saadan en soed person og VIRKELIG aaben. Hun er saadan en man kan fortaelle alt til selvom man naermest ikke kender hende, og saa ved man at hun vil lytte og komme med et godt raad. Kom hjem, lavede min lunch og saa gik jeg i seng.

I dag skulle jeg saa tage skolebussen, men det var slet ikke saa slemt, for jeg havde taget hobitten med som jeg fik af min kaereste inden jeg tog afsted, saa jeg sad bare og laeste i den. Da jeg kom hen paa skolen 7.50 og der var 30 minutter til timen startede taenkte jeg bare "aah nej", men saa moedte jeg heldigvis Kira som gik ind i kantinen hvor Sarah fra min historieklasse ogsaa kom og spiste morgenmad. Tror de gaar derind hver dag, saa det vil jeg ogsaa til at goere. Der var saa dejlig stille og fredeligt inde. Derefter gik jeg til time hvor folk i min klasse for en gang skyld ikke opfoerte sig som aber, og saa fik vi taget skolebilleder (ps. mit haar blev ikke oedelagt af at vente paa skolebussen, men kom saa ogsaa kun 10 sekunder inden bussen kom, pyh). Derefter havde jeg forensic science hvor vi havde et forsoeg der gik ud paa at samle et skelet af et eller andet dyr (lol) hvor jeg var i gruppe med Ashley, Chris og Aspan. Vi lavede ikke saa meget, men sad bare og snakkede, og de inviterede mig faktisk med i parken i dag, men kunne desvaerre ikke da jeg skal til tennismatch. Men vil proeve at hoere om de maaske vil lave noget i weekenden. Derefter havde jeg lunch hvor jeg stoedte ind i Gabrielle og Dana og spurgte om det var ok at jeg sad med dem til lunch, og det var det heldigivs, saa det var bedre end bare at blive i klassen. Derefter havde jeg historie hvor jeg fandt to Jolly Ranchers (bolscher) i min taske, og saa havde vi vikar og det vi lavede var nemt. Snakkede med Sarah som jeg i starten ikke kom vildt godt ud af det med, men kan faktisk godt lide hende nu. :) Vi snakkede om maaske at tage ud og spille tennis en dag i weekenden eller efter skole. Saa det var vaeret en super god dag, foeler virkelig at gud har vaeret med mig i dag (ved med sikkerhed at min kaereste sidder og ruller med oejnene lige nu mens han laeser det her, haha)

Har fri om 15 minutter, og saa skal jeg skynde mig hen til Ms. Howard i dramalokalet fordi jeg har taenkt mig at stille op i St. James pageant, som saa vidt jeg ved er en skoenhedskonkurrence hvor du ogsaa skal have et talent. Thank god at jeg spiller klaver! Ellers ville jeg vaere lost og ikke stille op. Saa et billede fra sidste aar hvor en af deltagerne havde en fin kjole paa osv., saa det skal jeg helt klart vaere med i, ogsaa selvom det betyder at jeg sikkert skal snakke foran en masse mennesker. Derefter skal jeg til tennis match paa North Myrtle Beach High School.

PS. OMG, fatter ikke at min blog har 16.700 views. Det er ikke engang tre maaneder siden, at jeg skrev at jeg havde 10.000 sidevisninger, saa det er alligevel 2.300 sidevisninger pr. maaned paa en blog jeg kun har delt paa min facebookvaeg. Tak :)

PPS. Gider ikke liste de tre gode ting i dag, de er oppe i teksten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar