mandag den 30. september 2013

Jeg elsker mit liv










I loerdags lavede jeg en masse ting. Først kørte vi hen på sådan en delikatessested hvor jeg fik en panini (toast med ost og skinke), og derefter kørte vi hen til Tonia's house hvor vi havde fået lov til at låne deres klaver imens de ikke var hjemme. Jeg stiller jo som sagt op i St. James pageant i år hvor man skal have et talent, og mit talent er at spille klaver. Efter det tog mig og Shelley hen til Coastal Grand mall hvor jeg koebte et par jeans, en bluse, en taske og en cardigan for 70 dollars i alt. Mega billigt! Derefter hentede vi Jimmy og tog paa en restaurant nede ved saadan en havn ting hvor jeg fik en MEGA god hamburger og pomfritter. Spiste serioest hele hamburgere. Det er foerste gang i den halvanden maaned jeg har vaeret herovre jeg har spist op paa en restaurant. Fik serioest helt taarer i oejnene paa et tidspunkt den dag fordi jeg kom til at taenke paa naar jeg skulle hjem. Det er SAA underligt, for paa den ene side kan jeg bare ikke vente med at se min dejlige kaereste og min elskede mor igen, men paa den anden side gaar tiden bare alt for hurtigt og jeg har ikke lyst til at tage hjem (men bare rolig mor, jeg skal nok komme hjem)

Igaar skulle jeg have vaeret ude og kigge paa kjoler, meeeen...

1) Butikken havde aabenbart lukket
2) Vi kom for sent
3) Havde ingen kontaktinformationer udover et telefonnummer til Chris der ikke virkede
4) Fandt ud af i dag at de slet ikke kom

Og der kan man saa bare se, at alt sker af en mening. For var vi ikke kommet for sent var jeg blevet mega ked af det fordi de ikke kom. De havde mega daarlig samvittighed i dag fordi de troede at jeg havde ventet paa dem, men jeg havde ogsaa daarlig samvittighed fordi jeg troede at de havde staaet og ventet paa mig. Saa det var faktisk meget godt, at vi kom for sent. Da mig og min vaertsfar opdagede at butikken var lukket koerte vi hen og fik frossen yoghurt og saa tog vi hen i et meget lille storcenter hvor vi moedtes med Shelley, Tonia og Ella. Har serioest aldrig set saadan et lille shoppingcenter foer. Stort set alle butikker var lukket ned og tror maaske der var 5 butikker og saa en bowlingbane og en biograf. Men fik koebt lidt slik til min kaereste og en gave til min mor, og saa tog vi hjem hvor jeg skypede med min kaereste og spiste slik. Derefter lavede jeg lektier og saa tog jeg i supermarkedet med Jimmy og saa tog jeg ellers bare hjem og gik i seng. Det var ikke en super god dag fordi jeg var forvirret over alt det der med kjoleshopping, men det loeste sig jo saa heldigvis i dag. Vi har ikke aftalt en ny dag at goere det, men regner med at det bliver efter den 16. da jeg egentligt godt vil vente til at jeg ved om jeg er med i konkurrencen eller ej.

I dag skal jeg til tennis fra 5.30, og saa skal jeg til ungdomsgruppe i kirken hvilket jeg glaeder mig mega meget til. Haaber at Flavia og Lisa (de to andre udvekslingsstudenter) ogsaa er der og at der er noget godt mad, haha. Selvom der har vaeret et par bump paa vejen i den her weekend proever jeg at fokusere paa det positive og at holde humoeret hoejt. Alle dage kan jo ikke vaere lige gode, og har haft saa mange gode dage at en enkel daarlig ikke goer noget. I dag i forensic science sagde Kyle at han kunne hoere at min engelsk var blevet meget bedre og at jeg snakkede meget mere flydende. Det var ret rart at faa at vide, for nogle gange foeler jeg virkelig at jeg er handicappet til at snakke engelsk - selvom jeg er en af de bedste udvekslingsstudenter. Mange af tyskerne har en virkelig tyk accent saa det er svaert at forstaa hvad de siger, og hende fra Thailand er virkelig daarlig til det, der er ingen af hendes saetninger der giver mening og hun griner altid bare naar folk siger noget fordi hun ikke forstaar det. Det maa vaere ret nedern og svaert at faa venner naar man har saa svaert ved det. Har lyst til at rette hende for at hjaelpe hende, men foeler ogsaa bare at jeg fornaermer hende saa. Saadan noget er lidt svaert, men pyt. 

I morgen skulle jeg rigtigt til tennis match paa Socastee, men tror jeg bliver hjemme da jeg for det foerste er ret traet af tennis matches og for det andet skal vi til moede om the pageant klokken 7 paa skolen, saa gider ikke rigtigt alt det frem og tilbage. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar