tirsdag den 3. september 2013

Karakterer

Hej! Sidder lige i marketing hvor vi har vikar, saa jeg har ikke rigtigt noget at lave da de andre er ved at fortsaette paa noget de lavede i fredags hvor jeg var syg. Startede dagen med at faa karakterer fra Grammar hvor jeg fik 2 x 100, derefter i forensics hvor jeg fik 100, 100, 97, 96 og 91. Derefter fik jeg ogsaa 100% i en test fra sidste uge i historie. Nu lyder jeg sikkert helt vildt klog og flittig, men helt aerligt, saa har jeg brugt det meste af min tid paa at spille tennis og spise pizzasnegle det sidste stykke tid og har brugt MEGET lidt tid paa at lave lektier, og alligevel har jeg saadan hvad der ville svare til 7 A’er og 1 B. Det jeg har praesteret (og jeg har som I kan se praesteret saa meget man kan) svarer til et 4-tal i Danmark. Saa de tidligere udvekslingsstudenter havde ret – det er MEGA nemt. Derfor har jeg skrevet til min counselor da jeg gerne vil have nogle mere udfordrende fag saasom kemi, fysik, matematik osv., da det her virkelig er paa boernehaveniveau. I Forensic Science er det blevet lidt mere serioest, lige nu har vi om de forskellige body systems som vi saa skal lave en fremlaeggelse om – omg!!! Ikke nok med at jeg skal fremlaegge foran en klasse paa 32 (!!!), saa er det oven i koebet ogsaa paa engelsk og om respirationssystemet (eller hvad det hedder). Kan heller ikke saa godt lide min gruppe udover en der hedder Alexis. Resten er vist saadan nogle fodboldfreaks der bare hader skolen. Dem er der virkelig mange af – der er stort set ingen der laver lektier og de sidder bare og dovner den. Hvis jeg nogensinde hoerer nogle kalde det danske gymnasium for high school slaar jeg dem - den amerikanske high school er vores folkeskole. Maaske lavere. Vil sige, at deres 9. klasse svarer til vores 7. (maks!) og 11 er nok omkring vores 9. klasse. Dog skal det ogsaa lige siges at jeg har gaaet paa privatskole, saa maaske er det lidt anderledes for mig. 

I dag i US history snakkede vi bare lidt og saadan noget, og saa snakker min laerer Mrs. Schmaus om nogle stater der producerede broed, og saa gaar hun hen og tager en pakke toastbroed og begynder at svinge den rundt i luften i saadan en cirkel, hahahah! Hun er virkelig soed og sjov. Fik ogsaa 100 point i den test vi havde i fredags - havde ikke engang laest til den da jeg kom til at laese de forkerte sider, omg. Skulle heldigvis ikke tage skolebussen i dag da Jimmy er hjemme fra New York, saa det var ret rart. Her efter marketing/sid-ved-en-computer-og-lav-ingenting-klassen skal jeg til tennis, og derefter skal jeg hjem og spise og lave lektier og maaske skype lidt. Igaar var jeg ude og spille tennis med min vaertsfar (er faktisk blevet ok god, har bare ondt i min haand, av) og saa var vi lige rundt og koebe lidt postkort, bobleplastkuverter og saadan noget til at sende hjem. Har lavet en pakke til min mor, til min kaereste og nogle postkort. Ved ikke hvad det kommer til at koste, men de vejer ikke super meget og de er i brevform, saa regner ikke med at det kommer til at koste saa meget. I morgen har vi et homematch hvor jeg nok ikke skal spille da jeg er nummer sidst, men det er altid hyggeligt alligevel. Haaber ikke det bliver for sent, er virkelig traet lige for tiden og synes ikke jeg faar lavet mine lektier ordentligt - men det er aabenbart heller ikke noedvendigt, lol. Til gengaeld tygger de SYGT meget tyggegummi (gerne med munden aaben), hvilket nok er det mest pisse irriterende i verden. Saa stop dog og luk din mund, ih!!!!!! Havde virkelig regnet med at der ville vaere super meget disciplin herovre og havde glaedet mig til et aar hvor jeg ikke skulle hoere paa tyggegummi ;)

Tennis blev aflyst i dag. Da jeg kom hen til tennisbanen var der mega varmt og solskin, men lige pludselig begyndte det bare at styrte ned, tordne og blæse mega meget, så min værtsfar kom og hentede mig og nu er jeg hjemme. 

Har taenkt mig at lave et opsummerende indlaeg hver maaned, saa det foerste kommer om ca. 13 dage. Så hold øje :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar