onsdag den 23. oktober 2013

Spirit week


Aspen til Pajama Wednesday (spirit week). Der var mega mange der var "klaedt" ud, selv laererne.  Jeg tog ikke noget paa i dag da jeg ikke rigtigt har en pyjamas og gad ikke gaa ud og bruge penge paa det da jeg brugte saa mange penge i New York. I dag har jeg faktisk ikke lavet saa meget i skolen (ups), har bare emailet med min mor og saa havde vi en quiz i historie hvor vi selv rettede den. Gaet hvad jeg fik... 40% hvilket er F. Det var saadan noget med at matche praesidenter og er slet ikke god til saadan noget med navne. Naar jeg kommer hjem i dag, skal jeg oeve mig til min unit 3 test i historie for i morgen, og saa skal jeg drikke mig en kop te og spise noget cereal. Eller maaske en pizzasnegl, haha. Deruover har jeg ogsaa aftalt at snakke med min mor og saa tror jeg vist lige jeg er den der skal have en lur. Glaeder mig til at naeste uge med det der lorte tennispis er slut. Serioest, vi skal til play-offs hvor vi tager afsted klokken 11.30 om tirsdagen og saa kommer vi hjem til MIDNAT! Og nej, jeg skal selvfoelgelig ikke spille. Saa vi skal sidde i en bus i 8 timer paa en dag bare for at glo paa andre spille tennis (og nej, dem paa varsity bliver aldrig og ser paa naar os andre spiller ;)). Synes virkelig det er irriterende. Hvis min mor havde vaeret her, havde hun ladet mig blive hjemme saa jeg kunne passe min skole, for kommer til at misse to dage pga. det. Tirsdag fordi vi skal gaa tidligt og saa onsdag fordi jeg nok ikke kommer i seng foer klokken 1-2 om natte og skal op klokken 5.30. Normalt gaar jeg i seng klokken 9-10, saa det er lige 4-5 timers mindre soevn jeg faar. Ih, hvor jeg hader ikke at bestemme noget som helst selv. Forstaar ikke hvorfor de ikke bare kan lave det frivilligt, for der er naermest ingen af os ikke-varsity spillere der gider med jo.  Fatter ikke hvordan man holde ud at leve 18 aar herovre som teenager hvor man ingenting maa andet end at lave lektier og spise pomfritter (og saa lige snige sig ud og drikke en gang imellem naar ens foraeldre kommer sent hjem, lol). I det mindste ved jeg at jeg kommer hjem til frihed hvor jeg kan drikke en breezer hvis jeg vil og tage mine egne beslutninger. Holy shit, jeg er glad for at jeg er dansker :-D

Fredag er som sagt homecoming hvor Ashley kommer og henter mig og Aspen efter skole, og saa skal vi et eller andet som vi ikke ved endnu, haha. Der er ikke nogen fest paa min skole, hvilket jeg er glad for. Det er kun fodboldkampen fredag aften. Jeg tror alligevel ikke rigtigt jeg havde gidet alt det der med homecoming dance og dates osv. Loerdag skulle jeg have vaeret til tennis afslutningsfest, men det blev flyttet paa grund af lorte play-offs. Selvfoelgelig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar