tirsdag den 15. oktober 2013

Hjemve

Det gik lige op for mig at jeg ikke havde brokket mig i en hel uge, saa taenkte at jeg hellere maatte komme i gang igen (ej, haha). Har naermest ikke faaet skrevet paa bloggen, men har ikke rigtigt haft noget paa hjertet. 

Har vaeret i et fesent humoer siden igaar. Det startede med at jeg begyndte at graede i lufthavnen i New York fordi jeg foelte at jeg skulle hjem, men det skulle jeg jo ikke. Da vi kom hjem tog jeg i ungdomsgruppe i kirken, og der blev det egentligt lidt vaerre da vi gik ud i mindre grupper. Min leder i 11th grade girls gruppen er SAA soed og hun minder mig bare saa meget om min egen mor. Saadan en helt vildt varm person hvor man bare kan se kaerligheden i hendes oejne, hvis I forstaar hvad jeg mener. Kan huske foerste gang jeg var der hvor hun bare gav mig en krammer selvom hun ikke kendte mig. Savner bare at have min mor ved mig og at han en der ALTID er der og som man kan snakke om alt med. Kan jo stadig snakke med hende, men det er ikke det samme over telefonen. Og saa har jeg bare saadan en dag hvor jeg savner min kaereste mega meget. I morgen har jeg vaeret her i praecis 2 maaneder, og lige nu foeles de resterende 8 maaneder ret uoverskuelige. Lige nu er det eneste jeg kan taenke paa aerlig talt bare at gaa ned af trappen i Aalborg lufthavn og loebe ud til min kaereste og give ham en krammer og at tage paa Jensens boefhus med min mor igen. Og en dejlig leverpostejmad. Har laest paa blogs at det er meget normalt at glaede sig til at komme hjem og at taelle ned i starten.. I dag efter skole skal jeg til tennismatch paa North Myrtle Beach. Haaber at vi faar vores tennisbilleder i dag, ellers bliver jeg sur. Synes bare det hele er mega deprimerende i dag, har ondt i hovedet i dag og saa kunne jeg bare graede konstant. Udover det er jeg MEGA irriteret paa min omraaderepraesentant. Det er meningen at hun skal kontakte mig en gang om maaneden, og hun skulle ogsaa have vaeret her paa et obligatorisk besoeg og have snakket med mig, men det kom hun aldrig. Nu er der gaaet to maaneder, og hun er totalt umulig at komme i kontakt med og mega ustruktureret. 

Foeler at jeg har mest hjemve naar at jeg ikke laver noget, og paa grund af tennis KAN jeg ikke lave noget andet end at vaere til tennis. Pigerne til tennis har allerede deres faste grupper og snakker altid om Sara fra Sverige som var her sidste aar og som de alle var venner med, og har droppet af proeve at blive venner med dem, for gider aerlig talt ikke vaere venner med nogle hvor man saadan skal kaempe sig ind i gruppen. Saa det er rigtig godt at jeg har ungdomsgruppen. Mit maal er, at naar tennis er slut vil jeg mindst have en plan hver weekend, og saa lave noget efter skole med nogle saadan mindst 2 ud af 5 dage. Det synes jeg lyder meget realistisk :) Og nu maa jeg heller ikke glemme alle de gange jeg har skrevet et "jeg elsker mit liv"-indlaeg.

Den gode nyhed i dag er dog at jeg fandt ud af at os udvekslingsstudenter kan komme med paa senior trip i april til Florida (disneyland). Det koster omkring 500 dollars, og tror godt at min mor vil lade mig tage afsted. Tror det kunne vaere sjovt fordi man altid laerer folk bedre at kende paa saadan nogle ture. :) Det er selvfoelgelig irriterende at det foerst er til april, men saa har jeg det at se frem til. Kira og Carrie skal ogsaa med, og der er sikkert flere jeg kender som ogsaa skal med - og ellers kommer jeg jo til at kende dem. :) Derudover fik jeg ogsaa 100 i mit grammar projekt saa jeg har nu 93% i den klasse og hun spurgte om hun maatte beholde mit projekt saa hun kunne bruge det i fremtiden som eksempel. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar