onsdag den 9. oktober 2013

Hej

Har ikke lige noget specielt at sige, men ville bare lige skrive noget siden at jeg sidst skrev noget for 2 dage siden og det var ret negativt. I gaar blev tennis aflyst paa grund af regn, saa jeg tog hjem og skypede med min kaereste og lavede lektier. Da jeg havde spist aftensmad tog jeg ud og loebe en tur for foerste gang, og mens jeg var derude begyndte det bare at STYRTE ned. Men jeg havde heldigvis regnjakke paa da der allerede smaaregnede lidt inden jeg tog afsted og det var virkelig dejligt at faa lidt motion, for saa meget motion er tennis sgu heller ikke. Isaer ikke naar 50% af tiden gaar med at spise til matches ;)

Da jeg kom hjem sms'ede jeg lidt med Carrie og snakkede med hende om homecoming, og jeg gaar sammen med hende og nogle af hendes veninder, saa nu er det paa plads. Nu mangler jeg bare halloween, haha. I dag skal jeg til tennis og hjem. Maaske loeber jeg en tur hvis der ikke regner. Er faktisk lidt oem efter igaar. Sidst jeg var ude og loebe var for 2,5 maaned siden i sommerferien med min kaereste hvor vi loeb saadan ca. 1 km fordi jeg ikke gad mere efter det, lol (han var saa stolt af mig). :)

I morgen skal jeg bare i skole og fredag har jeg saa en kort dag i skolen hvor jeg tager hjem ca. ved 11-tiden da vores fly til New York flyver klokken 12.55 tror jeg nok. Og saa kommer vi hjem mandag, forhaabentligt i god nok tid til at jeg kan komme til ungdomsgruppe i kirken. Vi lander 5.22 og ungdomsgruppen starter ca. klokken 6, saa det bliver lige paa et haengende haar. Men heldigvis goer det ikke noget hvis jeg kommer lidt for sent :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar