mandag den 21. oktober 2013

Update

Sidder lige i marketing hvor vi har vikar, og fatter overhovedet ikke hvad vi skal lave, saa her faar I lige et blogindlaeg i stedet. 

I fredags var jeg alene hjemme hele dagen, saa lavede faktisk ikke saa meget andet end at spise og spise og spise. Loerdag tog jeg hen paa skolen med Alex (tysk udvekslingsstudent) og dekorerede skolen for homecoming week, men det var sygt kedeligt, saa tog hjem efter en time. Derefter tog jeg hjem og arbejdede paa min scrapbog og klokken 6.30 kom Carrie og Caylee hvor vi havde et rigtigt kliche sleepover. Min vaertsfar havde lavet mega gode hamburgere til os, og saa saa vi film paa netflix inde i stuen. Da vi havde set to film og spist en masse slik og drukket lidt for meget sodavand og klokken var 11 gik vi ind paa mit vaerelse og gjorde klar med luftmadrasser osv., og saa laa vi og snakkede og optog aandssvage videoer indtil vi nok faldt i soevn ca. klokken 12. Vi stod op klokken 9, gik i bad og spiste donuts som min vaertsfar koebte og saa tog vi i kirke i samme kirke som jeg gaar i ungdomsgruppe i. Det var foerste gang jeg var der, og det var virkelig godt. Havde meget at taenke paa den dag, saa det hjalp lidt. Derefter tog vi hen til Grand Coastal Mall hvor vi fik lidt at spise og drikke og saa gik vi ellers ud og kiggede paa butikker og proevede halloweenkostumer. Maa indroemme at jeg ikke er saerlig vild med det mall, men det er ok. Derefter tog vi hen og fik frozen yoghurt og til Marshalls og Target, og saa kom min vaertsfar og hentede mig. :) Da jeg kom hjem spiste jeg en donut og en hamburger og skypede med min kaereste. Ved ikke om jeg snakker for meget med dem derhjemme, for kan se paa andre blogs at der er folk der kun snakker med deres familie EN gang om maaneden. Det synes jeg lyder fuldstaendigt vanvittigt. Saa kunne jeg kun ringe til min mor 8 gange mere. Det kommer bare ikke til at ske, haha. Men jeg har faktisk ikke skypet med min mor paa de 2 maaneder jeg har vaeret her, men til gengaeld har vi snakket en del paa viber. 






Her er to billeder fra idag


I denne uge er det spirit week paa skolen, og i dag (mandag) var temaet 'Merica Monday, saa alle skulle have hvidt, roedt og blaat paa. Der var ikke ret mange der gjorde det, men her er Caylee, Carrie og jeg. Ps. ja, jeg ved godt at det er et MEGA daarligt billede af mig, men det var det eneste vi fik taget. 

Min US History test hvor jeg fik 100, wuhu! I dag har vi vores sidste tennismatch (hjemme). Jeg tror vi alle sammen skal spille, saa det bliver en lang aften og jeg gaar glip af youth group, men what the heck. Man kan jo ikke faa alt hver gang. Haaber bare at der er et godt madbord og at vi snart faar vores tennisbilleder altsaa. Vi fik dem taget for over en maaned siden og de er ogsaa online, saa forstaar ikke hvor de bliver af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar