tirsdag den 22. oktober 2013

:)



Lige to billeder fra Forensics :) I dag har jeg pisse ondt i maven fordi jeg aad som en sindssyg igaar til tennis og i soendags (og i loerdags). Saa det betaler jeg saa for nu. Vi havde som sagt vores sidste tennismatch igaar, saa det var mega dejligt. Der var et mega godt madbord, saa jeg spiste bare virkelig meget og meget mere end jeg skulle have spist. Nu har jeg saa ondt i maven at jeg naermest ikke kan sidde op, flot..... I dag skal jeg bare direkte hjem fra skole og slappe af, sove og spise noget sund mad, og ja. Glaeder mig til bare at tage hjem og tage nattoej paa og saa slappe af. :)

Tre gode ting:

1. Fik nogle lektier tilbage i grammar hvor min laerer havde skrevet "you're amazing"
2. Der var dejligt stille i dag i forensics fordi der var mange der tog saadan en test
3. Moedte to nye personer (Haley og Lawson) igaar til vores tennismatch

(ps. min kaereste kommenterede at jeg tit skrev "tre gode ting" og saa skriver jeg 10 gode ting, men det er bare konceptet der hedder tre gode ting)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar