onsdag den 30. oktober 2013

Live update



Her får I lige en live update fra skolebussen, lol. Vi er på vej til State playoffs i tennis som ligger 4 timer væk fra Myrtle Beach. Vi kørte klokken 10, klokken er nu 15.26 og vi er der stadig ikke på grund af en meget lang frokostpause. Har glemt min tennisuniform, skal tisse og har lyst til slik, så nej, jeg er ikke glad ;) Vi kommer nok hjem til midnat. Og nårh ja, jeg fik mine tennisbilleder! Poster billeder i morgen.

Igår havde jeg mega ondt i maven, så klokken 6 lagde jeg mig ind i sengen og tog en slapper. Faldt så i søvn og vågnede først da klokken var 2 = 8 timer efter! Faldt så i søvn igen og stod op ca. klokken 5.30, så det var lige næsten 12 timers søvn til Frederikke der.

(Det blev ikke nogen liveupdate alligevel da nettet ikke virkede. Men vi kom hjem klokken 11 og så havde mine værtsforældre lavet en masse lækker mad til min madpakke og købt jolly ranchers og slik! <3) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar