tirsdag den 29. oktober 2013

Loerdag og soendag




I loerdags tog mig og mine vaertsforaeldre til saadan en fall festival paa en farm klokken 1 hvor der var saadan en majslabyrint, geder og andre forskellige aktiviteter. Vi fodrede geder med saadan noget gedemad hvor jeg ogsaa tog mit gedeselfie som I kan se ovenover. Vi var der i ca. halvanden time hvor vi fodrede geder, jeg spiste pizzasnegle og drak cola, vi proevede den der labyrint osv., saa det var ret hyggeligt og meget anderledes i forhold til hvad jeg ellers har lavet her i Myrtle Beach - men jeg bytter nu ikke strandlivet ud med farmerlivet! Da vi kom hjem tog mig og min vaertsmor i Walmart hvor vi koebte noget maling og et graeskar, og saa malede jeg graeskaret paa billedet ovenover. Vi fik hamburgere til aftensmad (mhm!) og saa kom en af min vaertsfars venner og senere min vaertsmors bror (som gav mig slik, haha).

Soendag havde jeg en afslapningsdag hvor jeg bare ryddede op, vaskede toej, spiste, tog en tur til coastal grand mall osv. Om aftenen tog vi hen til nogle af mine vaertsforaeldres venner og udskar graeskar. Det var lidt akavet fordi der var mange jeg ikke kendte, men der var et par stykker jeg kendte (fra venstre: Lean, Jackie og Jordan. Jorden er hende der smiler stort). :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar