fredag den 4. oktober 2013

Update

Skrev et indlaeg igaar som jeg dog endte med at slette igen, da det var ret negativt. For at goere en lang historie kort var det der oedelagde min dag i gaar, at jeg ikke kan tage til det sleepover alligevel. Som de fleste nok ved maa man absolut ikke roere alkohol som udvekslingsstudent og det er hjemsendelsesgrund, og de skulle aabenbart drikke, lol. Lige nu kan jeg ikke forestille mig noget mere patetisk end 17-aarige der drikker bag deres foraeldres ryg, haha. Selv hvis jeg maatte tror jeg bare jeg ville finde det mega latterligt. Regner med at jeg tager til fodboldkampen alligevel. Der savnede jeg lidt at vaere i Danmark hvor jeg bare kunne gaa til en fest hvis jeg ville eller drikke en drink sammen med min kaereste.
 Noget der dog irriterer mig mega meget er, at de amerikanske teenagere er saa ustrukturerede. Ved ikke om det er saadan generelt eller om det bare er noget jeg oplever, men synes folk er saa langsomme til at tage sig sammen til at lave planer og svarer i sidste oejeblik om hvor man skal moedes fx. Spurgte Carrie hvor vi skulle moedes henne paa skolen i aften, men det vidste hun ikke, saa nu er jeg bare saadan lidt irriteret fordi jeg ikke ved om hun fortaeller mig det om en time eller 20 minutter foer kampen. Ih!

Havde test i grammar i dag hvor jeg tror at jeg faar 100, og saa praesenterede jeg mit book project som ogsaa gik rigtig godt. Tror ogsaa jeg faar 100 for den, da min praesentation klart var en af de bedste og selve projektet ogsaa var et af de paeneste og bedste. Derefter havde jeg forensic science hvor vi stadig arbejdede med fingeraftryk med saadan noget sort stoev som man saa goer saadan at man kan se fingeraftrykkene med. Havde det ud over hele ansigtet og haenderne i slutningen af timen og det var mega svaert at faa af, haha. Har ogsaa faet det paa mine hvide bukser og kan ikke finde mine andre bukser, saa skal vist ud og koebe nye bukser igen. ;)

I US History lavede vi ikke andet end at have test da det var en stor test med ca. 55 spoergsmal (normalt er en test/quiz kun ca. 10 spoergsmal) og den var ret svaer. Men heldigvis havde jeg laest mega meget (stod op klokken 5 i morges for at laese videre) og havde faaet en ny historiebog som de havde bestilt til os med engelsk som second language. Det er det samme info, bare abridged/condenced eller hvad det hedder saa man kun faar det vigtige. Det var virkelig lettende, for den store historiebog var saa udmattende og havde naermest givet op paa forhaand. Foeler at jeg klarede mig OK i historietesten, maaske til et sted mellem 85-90 hvilket er en stor forbedring siden jeg fik 77 (lige paa graensen til D) sidste gang og ikke tog den om. Hvor dum har man lov til at vaere? Hun sagde saadan at vi fik et unit project for, og saa taenkte jeg straks "okay, saa skal vi nok skrive et par sider i word om det vi har haft om", men  nej. Vi skal lave en kreativ praesentation om det, fx en sang, plakat, video, powerpoint eller lignende og saa bare fortaelle om det. Er begyndt at acceptere at det hele i skolen er saadan lidt noget fnidder, saa nu synes jeg bare det er mega grineren at ens karakter afhaenger af hvor flot en plakat eller box man laver.

Lige nu har jeg marketing, men det eneste jeg kan taenke paa er den cola der staar hjemme i koeleskabet og venter paa mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar