søndag den 27. oktober 2013

Ugentlige indlæg: Let's talk

Her kommer lige en oversigt over de næste ugentlige indlæg jeg skriver.
(Se de gamle HERHER og HER)




Jeg synes at jeg har fået aflivet mange fordomme omkring udveksling i USA, så nu vil jeg til at fokusere på at fortælle jer om noget mere nyttigt og som I måske slet ikke har tænkt over eller ikke vidste i forvejen. Derfor har jeg valgt at starte forfra og kalde den nye "serie" for Let's talk. Min blog er et sted hvor jeg gemmer mine minder, mest for min egen og for min families skyld, men også et sted hvor jeg lærer kommende udvekslingsstudenter noget. I mine øjne er det der de fleste blogs fejler, fordi de kun skriver om deres fede liv i USA. Mit mål med min blog har aldrig været at det skulle være en kæmpe stor blog, men at den skal hjælpe andre og være et godt minde for mig selv. 

Uge 1: At have en kæreste mens man er på udveksling
Uge 2: Mad - sund/usund
Uge 3: At være mor til et barn på udveksling (min mor skriver)
Uge 4: 
Uge 5: At få et godt forhold til sine værtsforældre
Uge 6: Er Californien bedre end Michigan?
Uge 7: Religion
Uge 8: Hvordan behandler amerikanere udlændinge?
Uge 9: Kulturforskelle
Uge 10: At springe ud i ting - once in a lifetime muligheder
Uge 11: Forskelle på rige og fattige i USA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar