onsdag den 2. oktober 2013

Lille update

Her kommer lige en lille og meget hurtig update. Igaar var jeg til moede paa skolen om Miss Saint James pageant og fandt ud af, at jeg skal praesentere mit talent den 14. november hvor jeg ogsaa skal til et interview og aflevere en biografi om mig selv. Der giver de saa en nogle point, men man faar dem ikke at vide, og saa er selve konkurrencen den 11. januar. Der er ca. 26 piger lige nu, og 10 piger skal praesentere deres talent den 11., men ALLE er med i konkurrencen og skal danse, have fine kjoler paa osv. Det er super fint, for jeg vil bare gerne proeve hvad det er. Temaet i aar er southern charm, hvilket er OK, men synes det var sejere sidste aar hvor det var jul. Fortaeller mere om det naar det kommer taettere paa. :)

I dag moedtes jeg saa med Carrie og Caylee i cafeteriet hvor vi koebte juice, og saa spurgte de om jeg ville med til football game paa fredag her paa skolen og saa derefter med til sleepover, og det ville jeg super gerne, saa det sagde jeg ja til. :) Saa nu har jeg lidt planer for weekenden. Efter skole skal jeg hen i dramarummet og proeve det klaver som jeg maaske skal spille paa, for det er ikke sikkert at de vil flytte det rigtige klaver til konkurrencen, saa maaske skal jeg spille paa et elklaver. Men det er ok, saa laenge at det ikke er et keyboard! Derefter skal jeg til tennis fra 4-5.30, hvilket jeg er mega traet af. Har bare faaet nok af tennis lige for tiden, og saa er der en person paa holdet som altid er saa negativ og sur og det paavirker mig faktisk virkelig meget. Har aldrig set hende smile, og man faar bare draeberblikket naar man ikke rammer bolden. Saa irriterende. Derefter skal jeg hjem og lave lektier, lektier og lektier da jeg har en stor test i US history og derudover forensic og grammar test fredag. Udover det har jeg ogsaa en book report jeg skal aflevere fredag. Er naesten faerdig, men synes det virker lidt uoverskueligt lige nu, saa overvejer lidt om jeg skal lade vaere med at tage til tennis match i morgen, for det er virkelig vigtigt at jeg klarer mig godt i den test, ellers falder min karakter alt for meget og man skal have gode karakterer for at deltage i Miss Saint James 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar