onsdag den 30. oktober 2013

Onsdag den 30. oktober



Min tennisposter. Den ser ret lille ud her paa billedet, men den er faktisk ret stor. (og ja, action billedet er mega daarligt, haha)


Foerste raekke fra venstre: Coach Cannon, Jillian (min gamle nabo), Alex fra Tyskland, Jordan, Calli, Hannah og Chelsea.
Raekke to fra venstre: Sullivan, Lexi, Caroline, Georgia, Addy, Lauren, Haley, Ingram og Bailee.
Raekke tre fra venstre: Helen, mig, Kaitlyn, Bailee, Katrina og Alyssa. 


I dag har jeg faktisk haft en ret god dag. Dagen startede med at jeg vaagnede op klokken 6, og selvom jeg foerst faldt i soevn omkring klokken 12 igaar var jeg faktisk slet ikke traet. Startede dagen ud med grammar der som altid var meget afslappende, og derefter forensic science hvor jeg bare sad og snakkede med Ashley og Aspen hele timen. I aften skal vi paa Five Guys og have burgere (mig, Ashley og Aspen)! :) Okay, har lidt en daarlig vane med at sidde i min 3rd block klasse til frokost fordi jeg ikke kan lide lunch, men i dag besluttede jeg mig for at finde nogle nye at sidde med da grunden til at jeg ikke kunne lide lunch var dem jeg normalt sad med. Saa derfor spurgte jeg Gabrielle og Dana om jeg kunne sidde med dem, og det kunne jeg selvfoelgelig godt. Da vi gik fra history spurgte de ogsaa om jeg ville gaa med dem, saa det gaelder bare om at henvende sig til folk.

Tager skolebussen hjem og saa henter Ashley mig klokken 5 - skal bare hjem og i bad og boerste taender! Ved ikke hvad der er med mig, men foeler serioest at jeg ikke har vaeret i bad eller boerstet taender i dag selvom at det har jeg. 

Her er mine tennisbilleder. Var ikke helt sikker paa om jeg skulle poste plakaten, men nu goer jeg det alligevel. Er ikke helt tilfreds med action billedet, men heldigvis er det smaat i forhold til det gode billede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar