fredag den 18. oktober 2013

Tennis pictures!



Fik taget tennisbilleder her for en maaned siden, og har stadig ikke faaet de fysiske billeder og min plakat, men de er paa hjemmesiden nu. Er tilfreds med mit individuelle billede, og synes ogsaa gruppebilledet er ok. Alle kan jo ikke se godt ud paa et gruppebillede, og jeg er saa en af de mindre heldige, haha. Ej, det er okay! Det kunne have vaeret bedre, men alt i alt er jeg tilfreds med det (hvilket er godt da jeg brugte 100 dollars paa billeder, haha!) (mor: du kan faa kaffekrus, musemaatter, magneter osv. med mit ansigt paa paa rancierphotography.com lol. Julegaver til hele familien... og min kaereste, hahhaa. )

Naa, men i dag har jeg saadan cirka lavet ingenting. I grammar havde vi bare tests, i Forensic Science slappede vi bare af, i US History havde vi vikar og i marketing afsluttede jeg mit projekt i onsdags, saa laver stadig ikke noget. Og naarh ja, saa er det fredag, wuhu!!!!!!! 

Tre gode ting:

1. Har ikke lavet noget i skolen
2. Fandt mine tennisbilleder
3. Mine tennisbilleder var gode
4. Fik afleveret mine penge til senior trip, saa nu er det officielt at jeg skal til Florida i april.
5. Skal til bonfire i morgen hos Cassidy fra youth group
6. Skal maaske lave noget i aften med Carrie og Caylee\
7. Har koedsovs derhjemme i koeleskabet som jeg glaeder mig til at kome hjem og spise.
8. Fik koebt en ny pose jolly ranchers igaar (havde mavekramper imens, men altsaa... Skulle jo have mine jolly ranchers)
9. Det eneste usunde jeg har spist i dag var en vingummiorm og EN chips, det er det. 
10. Har fri om en time og 20 minutter. 
11. Koedsovs
12. Er i godt humoer :-D
13. Skal vaere alene hjemme
14. Havde vikar i historie som var virkelig sød. Fortalte ham sådan at jeg var udvekslingsstudent og så var han sådan "jamen, du er jo flydende i engelsk" (hvilket jeg ikke er, havde bare lige et moment haha). Så sagde han også at han gerne ville til København fordi han havde hørt at Danmark var verdens lykkeligste land osv. og at jeg ikke skulle være ked af min accent fordi det gjorde mig unik og sådan noget :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar