søndag den 27. oktober 2013

Fredag - TGI Fridays og homecoming

(Har ingen billeder fra homecoming)



Fra pep rally. De holdt sådan en skønhedskonkurrence hvor nogle af fodboldspillerne var klædt ud som piger, haha! Og så var der cheerleadere, skolens stepteam osv.


Fra fredagens pep rally på skolen. 


Fra da mig og Ashley var i Marshalls og hun prøvede de her ustyrligt grimme bukser! 

Efter mig og Ashley havde været på TGI Fridays

Fredag var en ret let dag da vi ikke rigtigt lavede så meget og havde pep rally i skolen, så timerne var kortere. Efter skole kom Ashley og hentede mig, og så tog vi på TGI Fridays hvor jeg fik en hamburger (Ashley griner altid af mig når jeg bestiller hamburgere fordi jeg altid siger "Can I have a hamburger...... with just lettuce?" haha. Det er så uamerikansk kun at ville have salat i, men altså. Vi havde det rigtig hyggeligt. Er virkelig glad for at jeg har mødt Ashley - i starten troede jeg ikke at vi passede sammen, men nu hvor jeg har lært hende at kende er vi virkelig nærmest bare som pot og pande. Derefter tog vi til Target hvor vi gik på slikjagt og kiggede lidt på tøj, og så gik vi over til Marshalls hvor Ashley prøvede de bukser på billedet. De er ret grimme, men hun bærer dem faktisk overraskende godt i forhold til hvor grimme de er. Derefter kørte hun mig hjem (vi bor rigtig tæt på hinanden), og så kørte min værtsfar mig til homecoming. På min skole har vi ikke nogen dans/fest til homecoming, kun fodboldkamp. Jeg tog derover sammen med Carrie og Caylee, og vi så kun lidt af fodboldkampen før vi gik lidt rundt og kiggede ved madboderne osv. De er begge to seniors, og alle dem vi stod sammen var også seniors, og lige pludselig skulle de alle sammen på sådan en "senior float" (parade på fodboldbanen), og så var jeg og nogle andre udvekslingsstudenter bare tilbage. Gad ikke rigtigt at være sammen med dem da jeg føler mig ret usuccesfuld når jeg bruger tid med udvekslingsstudenter, for det er ikke derfor jeg er herovre. :) Derfor tog jeg hjem ret tidligt (sådan ca. 45 minutter efter kampen var startet, haha). Så min homecoming var ret usuccesfuld, men det havde jeg egentligt også regnet med. Synes nemlig ikke fodboldkampe er så spændende. De fleste skoler har et bal/fest, men det havde vi åbenbart ikke. Heldigvis var det ikke homecoming jeg tog herover for at opleve, lol.

Gode ting fra den dag:

1. Skulle ikke lave så meget i skolen
2. Fik en hamburger
3. Havde en hyggelig eftermiddag med Ashley
4. Min værtsmor havde købt New York klistermærker til min scrapbog til mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar