torsdag den 24. oktober 2013

River City Cafe med Ashley


Okay, saa igaar tog jeg bare hjem direkte efter skole og "laeste" paa min historietest (nej jeg gjorde ej, jeg spiste slik og snakkede i telefon). Det var saa meningen at jeg ville have laest efter at jeg havde gjort alt det, men saa skrev Ashley en besked og spurgte om jeg ville med paa River City Cafe med hende, hendes foraeldre og hendes nabo, og saa taenkte jeg lidt, ja, jeg burde laese paa min historietest, men et af mine maal var at tage imod invitationer og selv invitere folk, og her var en invitation. Der var en virkelig paen udsigt udover stranden og jeg fik en cola og en hamburger (faar altid hamburgere naar jeg er ude og spise, det er saa laekkert). Det var rigtig hyggeligt og fortryder ikke at jeg valgte det over historietesten :) (tror i oevrigt den gik fint alligevel). Mig og Ashley passer virkelig godt sammen. Det er som om vi er paa samme niveau og er "indstillet" paa samme maade oppe i skallen. Foeler virkelig jeg kan vaere mig selv sammen med hende fordi vi er saa ens. Tiden gaar virkelig hurtigt, kan slet ikke fatte at der allerede er gaaet 10 dage siden jeg skrev mit andet maanedsindlaeg. Skal jo snart til at begynde at taenke over det naeste!

Gode ting fra idag:

  1. Havde en hyggelig aften igaar :)
  2. Mit outfit er ret soedt i dag
  3. Dagen er gaaet mega hurtigt
  4. Havde kun lidt ondt i maven i morges (ja, det er en god nyhed efter alt det slik)
  5. Havde spist alt min mad, saa Alyssa gav mig en banan. 
  6. Skal ud og spise paa en italiensk restaurant i aften med min vaertsmor
  7. Har verdens soedeste kaereste og mor <3
  8. Fik en mail fra en laeser af bloggen som roste mig for at opdatere min blog saa tit og at skrive hvad jeg vil. Er ogsaa lidt stolt over min blog selvom den sikkert er fyldt med tastefejl og grammatiske ukorrektheder, men den er lige som jeg synes en udvekslingsblog skal vaere. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar